Snel geholpen en fijn bijgestaan door Bas. Zeker aan te raden!
Snel geholpen en fijn bijgestaan door Bas. Zeker aan te raden!
“Prettige, pragmatische en snelle assistentie door jurist Sven bij het overeenkomen van VSO en transitievergoeding. Met het eindresultaat ben ik zeer tevreden! Ik zou deze jurist bij iedereen aanraden!”
Ik ben heel kundig en fijn geholpen door de juristen van Juristen ArbeidsRecht Nederland
Ik had Tamkin Neshat als jurist bij mijn VSO-onderhandeling en ben daar ontzettend tevreden over. Het contact verliep heel prettig: ze communiceerde snel, duidelijk en was erg behulpzaam. Dankzij haar inzet en kennis hebben we de VSO uiteindelijk op een positieve manier kunnen afronden. Ik kan het van harte aanbevelen.
| “Snel, kordaat en duidelijk geholpen zodat ik verder kon met mijn vaststellingsovereenkomst. Jurist Bas Wielink heeft mij zeer goed geholpen en was duidelijk over hoe er nog aanpassingen moesten komen in mijn VSO.” |
Toen ik mijn concept VSO kreeg, heb ik direct contact gezocht. Tamkin heeft me duidelijk kunnen uitleggen wat mijn rechten zijn en waarom het tegenvoorstel nodig was. Ik kan Tamkin alleen maar aanbevelen als een professionele en ook vriendelijke jurist die er echt voor jou is. Ik ben haar ongelooflijk dankbaar voor alles wat ze voor mij heeft gedaan.
Ik ben ontzettend tevreden over de begeleiding van mijn juridische adviseur. De communicatie was altijd snel, helder en professioneel, waardoor ik precies wist waar ik aan toe was. Dankzij Tamkin’s deskundigheid en persoonlijke betrokkenheid heb ik mijn zaak met vertrouwen kunnen afronden en een resultaat bereikt waar ik erg blij mee ben.
“Zeer tevreden. Hele goede, duidelijke en snelle service.”
“Bij Juristen ArbeidsRecht Nederland terechtgekomen en we zijn geholpen door Tara de Rijke. Zij heeft ons snel comfort gegeven door te adviseren over de juridische aspecten, maar ook over de onderhandelingspositie die we hadden bij de vaststellingsovereenkomst. Ik heb haar hulp als prettig ervaren in de snelkookpan van onbegrijpelijke en ook onredelijke deadlines.”
Ik ben uitstekend bijgestaan door Bas Wielink in de zaak rondom mijn vaststellingsovereenkomst. Professioneel, spoedig en met duidelijke uitleg heeft hij mij verder geholpen met als gevolg een mooi resultaat en een fijn gevoel. Enorm bedankt, Bas!